» Klachten en service

Claims voor goederen

1. Door de onderstaande velden in te vullen, gaat je naar het detail van de bestelling, waar je instructies krijgt voor de verdere procedure door op de knop "reclameren" te klikken om het reclamatieproces te starten

of

2. Vul dit formulier in (voeg toe aan de goederen die worden geclaimd)

Stuur de goederen samen met de garantiekaart binnen 14 dagen naar Packeta/mySendle Crossdock, Graafstroomstraat 2, 3044AR Rotterdam, Nederland. Stuur het pakket niet onder rembours, dit wordt niet geaccepteerd, dank je. Klachten worden binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen behandeld. Als de klacht niet binnen deze termijn wordt afgehandeld, heeft de koper dezelfde rechten als bij een wezenlijke contractbreuk. De volledige algemene voorwaarden zijn hier te vinden.

Je e-mailadres opgegeven bij de bestelling
Je vindt het linksboven op de factuur.
Vul je e-mailadres in en we sturen je een lijst met je bestellingen.