Klassiek voor herenHeren
Klassiek voor damesDames
Slimme horlogesSlim
Merken
Andere
Je kunt de bij ons (hodinky-365.cz) gekochte goederen zonder opgaaf van reden retourneren of omruilen. Voorwaarde is dat de goederen geen gebruikssporen vertonen.
We hebben de retourperiode voor geselecteerde goederen verlengd tot 365 dagen. Voor andere goederen geldt een standaard retourtermijn van 14 dagen. Je vindt deze informatie altijd op je factuur. Als je geen factuur meer hebt, is dat niet erg, we houden alles bij in ons systeem.
Als we je portokosten of rembourskosten in rekening hebben gebracht bij je aankoop, betalen we beide kosten samen met de prijs van de goederen terug.
Uitzonderingen:
De koper kan het herroepingsrecht niet uitoefenen in de gevallen gespecificeerd in de bepalingen van § 1837 BW.
Het herroepingsrecht kan niet worden uitgeoefend in het bijzonder voor contracten:
Je kunt de retourprocedure online starten met behulp van het onderstaande formulier of door het retourdocument af te drukken en in te vullen, dat je vervolgens samen met de garantiekaart binnen 14 dagen naar het volgende adres kunt sturen:
Packeta/mySendleCrossdock
Graafstroomstraat 2
3044AR Rotterdam
Nederland
In het geval van herroeping van het contract, zal het geld worden terugbetaald aan de koper op dezelfde manier als de bestelling werd betaald.
Het geld zal worden terugbetaald volgens de wet binnen 14 dagen na de herroeping en levering van de geretourneerde goederen. De door de klant betaalde portokosten in verband met de levering van de bestelling op het door de klant gekozen adres/afhaalpunt zullen ook aan de klant worden terugbetaald. De kosten voor het terugsturen van de goederen naar de verkoper zijn voor rekening van de klant.
Als de consument de goederen vooraf heeft betaald en de bestelling niet door de verkoper kan worden uitgevoerd, zal de verkoper de koper hiervan telefonisch of per e-mail op de hoogte stellen, zoals aangegeven in de bestelling. Het geld wordt dan binnen 7 dagen na de kennisgeving teruggestort op de bankrekening van de koper.
Als de bestelling meerdere artikelen bevatte, is het niet nodig om alle artikelen te retourneren, maar alleen het artikel waarover de klant niet tevreden is. Als de bestelling echter een cadeau bevatte dat direct gerelateerd is aan het geretourneerde artikel of aan de waarde van de bestelling, moet de klant dit cadeau ook retourneren.